Пакистан: Насилие над Азиа Биби

Източници: VOM, Compass Direct News

Псалм 6:8-10

Махнете се от мене, всички, които вършите беззаконие,
Защото Господ е чул гласа на плача ми;
Господ е послушал молбата ми.

Господ ще приеме молитвата ми.
Ще се посрамят и много ще се смутят всичките ми неприятели;
Ще се върнат назад, ще се посрамят внезапно.


Пакистански вестник съобщава за нанесен побой над Азиа Биби по рано този месец от охраната на затвора. Охранителят е бил отстранен от длъжност за срок от три месеца, а източник е съобщил на Compass Direct News, че ръководството на затвора е оказал натиск над Азиа и Ашия да не съобщават за инцидента. Ашия е споделил пред представители на The Voice of the Martyrs (VOM), че управата на затвора се отнасят добре с Азиа. Той им е предал думите на Азиа, “Не съм уплашена от този инцидент. Бог е с мен; Имам Библия в килията си. Чувствам се силна и защитена.“ Азиа, която получи смъртна присъда миналата година след обвинение в богохулство, е държана в строго охранявана килия в затвора Шейкхупура поради смъртни заплахи към нея. Молете се за безопасността на Азиа, както и за служителите на VOM, които след няколко седмици ще представят във Вашингтон петицията апелираща за помилване на Азиа.  




Няма коментари: