Иран: Последни данни за затворени християни

Източник: The Voice of the Martyrs

Източници на The Voice of the Martyrs наскоро са научили, че пастор Мехди Петрос Форутан, който излежава едногодишна присъда за престъпления против националната сигурност в затвора в Шираз, е бил преместен в строг тъмничен затвор и от 17 октомври не му разрешават телефонни обаждания. Има опасения, че е изтезаван. Пастор Форутан и други двама, Бехруз Ханджани и Парвиз Халадж са арестувани през януари 2010 и обвинени в престъпления против националната сигурност и богохулство против исляма. Въпреки, че са намерени за невинни по обвиненията в богохулство и пуснати под гаранция един месец по-късно, тримата са осъдени на една година затвор. Други двама члена на домашната му църква, семейна двойка, са били осъдени по същото време. Те са били обвинени за “оскърбление на исляма“. На 25 септември, всички те са привикани за да започнат излежаване на присъдите си, като пастор Форутан почти веднага е бил преместен в отделението на затвора за възстановяване на зависмите от наркотици.

Имайте пастор Форутан в молитвите си. Молете се Бог да го избави от изтезания или друго злонамерено отношение, на което може би е подложен. Молете се Бог да обгради всички тези вярващи със защитна стена и да им помогне да стоят силни във вярата си.

Псалм 59:1-4

Избави ме от неприятелите ми, Боже мой; Тури ме на високо от ония, които се повдигат против мене. Избави ме от ония, които вършат беззаконие, И спаси ме от кръвопийци. Защото, ето, причакват за да уловят душата ми; Силните се събират против мене, Не за мое престъпление, Господи, нито за мой грях. Без да има в мене вина тичат и се готвят; Събуди се да ме посрещнеш, и виж.



Няма коментари: